تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت خانه و آدرس omid55135.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 152699
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم

 
 
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:این مسئولین اجازه تخلف علنی دارند!,
فیس بوک یکی از سایت هایی است که در ایران به روی مردم و جوانان بسته شده است. اینکه اصل فیلترینگ این سایت درست است یا خیر؛ باید از سوی کارشناسان خبره مورد بحث و بررسی قرار گیرد اما نکته ای که در اینجا حائز اهمیت است اینکه بسیار زشت و زننده می باشد که امری برای مردم ممنوع اعلام شود اما مسئولین آنرا برای خود روا بدانند و علنا فعالیت خود را در آن سایت آنهم با استفاده از ابزارهای غیرقانونی ( فیلترشکن) اعلام نمایند.
 
به گزارش بی باک، با اینکه فیس بوک در ایران فیلتر می باشد اما بسیاری از مسئولین هیچ ابائی ندارند که در این سایت برای خود صفحه ای رسمی باز کنند و در آن فعالیت کنند!
به ادامه مطلب بروید....
موضوعات مرتبط: دکتر روحانی، ،
برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:حذف "اللهم عجل لولیک الفرج" از سایت ریاست جمهوری,

حذف "اللهم عجل لولیک الفرج" از سایت ریاست جمهوری

افسران - حذف "اللهم عجل لولیک الفرج" از سایت ریاست جمهوری
در اقدامی عجیب و البته معنادار دعای "اللهم عجل لولیک الفرج" از هدر پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری حذف شد. این در حالی است پیشتر به فاصله دقایقی از برگزاری مراسم تنفیذ کلیه اخبار و تصاویر دکتر محمود احمدی نژاد از این پایگاه اینترنتی حذف شده بود. رئیس جمهور سابق کشورمان طی 8 سال گذشته تمام سخنرانی ها و مصاحبه هایش را با قرائت این دعای شریف آغاز می کرد.
برچسب‌ها: